måndag 23 maj 2011

22 maj tvåtusenelva.





Får ingen luft
Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort
De andra drog
Andas, andas men det är för varmt


Hej Bloggen . Första inlägget här faktiskt !

Denhär helgen har varit toppen verkligen . I fredags drog jag, Paulina och Tobbe upp till götet och gick på veronica Maggio. Stämningen var på topp och det kändes väldigt mycket som en sommarkväll. Så då passade jag på att bli lite kär i låten "Mitt hjärta blöder" Så himla bra..

Igår drog jag och Daniel och slog lite på driving ranchen. Ingen av oss spelar egentligen golf, men det är faktiskt riktigt roligt. Sen blev det grillning ute på trädgården och sist bio. Pirates of Caribbean blev det . alla mina gamla vänner vet ju hur besatt jag var av första filmen ... Så det var ett säkert kort. ..

Nu är Paulina på väg hitåt, fy vad jag är glad att jag har den tjejen :) Det kommer ju också göra att denhär dagen inte kan bli dålig (:



(Jag ska fixa designen på bloggen. Och visumet. Och tvätten som jag lovat daniel.... En sak i taget bara! )

Mm, det här är värt att dö för
Jag tror mitt hjärta blöder
Jag tror mitt hjärta blöder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar