lördag 30 juli 2011

ensamheten

Nu har mamma åkt hem, fy vilket stort stöd det har varit att ha henne här. Så nu är jag helt ensam på andra sidan jorden i en tom lägenhet för första gången. De enda ljuden här är min kärnkraftverkskyl, min rinnande toalett och mina andetag, så himla konstigt ! Ikväll tänker jag bara göra ingenting, kolla lite på Sex and the city och känna efter hur det känns att vara helt själv här...

Vi har iallafall varit uppe en sväng till på Queen Victoria market idag. Har köpt en massa färska kryddor oså, dessutom har jag köpt en massa mat som jag proppat kylen full med ! Handlade två omgångar blandfärs, hamburgare och kött och det blev inte alls speciellt dyrt. Kött är verkligen billigare här ! ( Och jag har äntligen hittat en youghurt jag gillar, haha)

Skicka ett meddelande om ni har tråkigt och underhåll mig lite !



Mamma, jag saknar dig redan. Du är världens bästa.
Vi hörs när du kommer hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar