måndag 15 augusti 2011

Saknad och längtan.


Godmorgon allihopa.

Jag börjar sent på måndagar så jag har tillbringat hela förmiddagen hemma framför datorn och jobbat på två projekt, att designa krokar till kök och att göra första assignmenten till fysiken ! Om en timme är det dags för mig att ta mig till skolan och gå på en Tutorial ! ...

Förutom att göra precis det som stod i min " att göra lista " så tänkte jag få mig själv att tänka på sådant som gör mig glad. Och sådant som betyder mycket. Jag håller på att sätta lite bilder på lite olika ställen som t ex i min kalender så jag alltid har någonting som får mig på lite bättre humör när alla de som alltid gör mig glad inte är i närheten .

Jag måste sluta må dåligt över att jag saknar mina nära så himla mycket och tänka att alla dessa fantastiska människorna fortfarande finns i mitt liv, dom har ju inte dött eller nått ! Och jag borde vara glad istället för att dom kommer fortsätta finnas i min värld, om så bara på ett annat sätt. Dessutom finns det många fler personer där ute som det bara är en fråga om tid innan jag träffar.

Det kommer va dåliga dagar och det kommer vara bra dagar. Men jag är ändå alltid glad att ni finns där.


Med tanke på bilden; gissa vilken underbar tjej som jag saknar väldigt mycket just nu ?! Varje gång jag ser dethär kommer jag bli lite gladare, för denhär tjejen har den effekten på mig. :)

Ha en jättebra dag alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar