tisdag 20 september 2011

Efter sol kommer åska...

Gomorron !

Vilken natt. Jag tänkte egentligen bloggat igårkväll, men det började åska som bara den. Blixtrarna var precis ovanför taket kändes det som, haha. Så vi drog helt enkelt ur allt och gick och la oss istället (:

Igår var en helt fantastisk dag. Solen strålade och det var väl ungefär 25 grader ute. Jag och Daniel bestämde oss för att gå ut i solen så vi tog en tram ner till havet och vandrade längs stranden jättelångt. Sjukt mysigt. Och det var inte alls svinkallt i vattnet ! Så nu har jag slutat tro att vattnet här aldrig blir varmt och börjat tro att australienarna bara är lite mesiga. Jag menar, kan man bada i Sverige första maj så måste man ju kunna bada i Melbourne första November ?

Jag har ändå lite svårt att förstå att jag faktiskt bor tre kilometer bort från denna jättefina sandstranden . Det känns lite overkligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar