fredag 30 september 2011

Inge vidare.


Hejhejhallå.

imorse åkte jag till skolan och hade prov i att rita designer. Jag kan ju säga att det verkligen kändes hur dåligt som helst. Jag vet inte varför, men jag kan verkligen inte rita när jag känner pressen. Så fort jag bestämt mig för att slänga pappret, så blir resten av bilderna jag ritar på det sjukt mycket bättre än de förra. Därför finns det bara en anledning till att jag tog kort på sista pappret av dem jag lämnade in och la det här, för när jag faktiskt kommit över dethär så kommer jag kunna gå tillbaka och se hur mycket jag utvecklats. Och då kommer det kännas sjukt bra. Det är så knasigt, för jag trodde verkligen de vetenskapliga ämnena skulle vara de som var svåra, men designämnena är 1000 gånger svårare !

Nu mår jag inte alls bra, min mage gör så ont att jag gråter om jag rör mig. Daniel är på Subway och hämtar mat och tar verkligen hand om mig. Jag är glad som har honom...

Jag hoppas eran fredag kommer bli lite roligare än min, under tiden har jag gossip girl att roa mig med (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar