torsdag 22 september 2011

Lååångpromenad :)

Hejhejhejhejhejhejhejhejhej..

Igår tog jag och Daniel ett STORT steg ! Vi öppnade ett gemensamt konto på banken som vi ska ha till mat och hyra och sådär. Jag måste erkänna att jag blev riktigt nervös, och jag vet inte ens varför ! Jag menar, jag har inte alls någon anledning.... Men det känns lite som att vi har gått från att vara pojkvän och flickvän till att va sambos eller nåt ! Lite läskigt.

Idag har vi gått en låååååååååååååååång promenad. Jag vet inte hur länge vi varit borta, men många timmar var det. På vägen kollade vi på street art, köpte nya sandpapper och gips till mina skolarbeten , dreglade över lamborghiniaffären, hittade ett möbelkvarter som sålde massa snygga möbler, kastade vindruvor i floden, gick på stan på Chapel street och tränade. Det blev alltså en riktig långpromenad ! ..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar