måndag 26 september 2011

SÖNDAG !

hejhej !

Har suttit och fixat med mitt flygplansprojekt hela kvällen och försökt få klart allting. Så nu är det äntligen nästan klart ! ÄNTLIGEN !. Har skypat med pappa och Martina också (: Så himla mysigt varje gång man pratar med alla där hemma. Jag saknar er verkligen. Och jag blir så glad varje gång jag får prata lite med er !.

Jag insåg också hur mycket jag saknar mitt jobb när jag pratade med pappa. Det var så sjukt roligt att vara på ett ställe fullt mer härliga människor där det alltid händer något nytt varenda dag. Och jag bara älskar att få veta allt roligt som hänt. Någon sa nån gång till mig att alla som slutar blir så himla nyfikna, och jag förstår verkligen anledningen ! Det går inte att inte sakna Heurlins (:

Idag har vi varit ute och gått långt igen. Det börjar nästan bli en vana nu.. Det är bara så himla stooort här ! Jag menar, om man får plats med en golfbana, en sjö OCH en formel1bana i en och samma park, så säger det en del ! Vi avslutade promenaden i Prahran med Nachos och öl, mysigt mysigt.

Nu ska vi gå och lägga oss (: Ha det bra alla ...






Tyckte texten på sista bilden var lite rolig, haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar