fredag 16 september 2011

Två månader !

Gomorron världen ! Vet ni vad ? Igår var det två månader sedan jag och mamma landade i Australien. TVÅ MÅNADER ! Tiden går så sjukt fort att jag nästan inte kan fatta det ! Det känns som igår när vi öppnade dörren till vårat "rum" och kollade lite försiktigt om det inte kryllade av spindlar där inne ändå. Och det känns som igår vi åkte till stan för shopping i Melbourne och det ända vi kom hem med var pjamasbrallor, bara för att det var så himla kallt på nätterna. Det är verkligen helt galet !

Igår andades jag ut lite . Nästa vecka är lov och idag har jag bara en lektion. Jag har fortfarande en massa att göra, men nu hinner jag faktiskt göra det också under denhär veckan. Så, ingen stress ! . Mid term spring break heter det, det måste ju betyda att vi kommit halvvägs genom denhär terminen iallafall...

Igår skulle vi vara hurtiga och gå till Glenferrie, det är väl ungefär 7km, men tiden blev knapp och vi gick bara till tågstationen i Richmond, haha... Det får bli en längre promenad nu i helgen :) Vi gick iallafall ut och käkade på ett ställe som gjorde jättefräscha hamburgare.. Jag lovar att dom faktiskt såg ut som hamburgarna gör på bilderna på mcDonalds, haha...

Jag tänkte iallafall lägga upp lite random bilder därifrån :)


Lite väl hurtigt att va ute och springa mer barnvagn, haha...

Denna bilden tog jag över axeln utan att titta när vu käkade. Lägg märke till tjejen som ser ut som att hon ska gå fram och slå mig ! Blev nästan lite skraj när jag såg bilden ! hahaha...

Nu drar jag till skolan . Ha en bra dag allihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar