torsdag 29 september 2011

ultrarapid av skisser och skola och liv.

Hejhej !

Jag är redan inne i skolan igen. Massor av olika projekt, både nya och gamla. Vi ska återberätta historier med bilder, ha fysikprov, designa en väckarklocka, designa en mekanisk leksak, göra solidworksmodeller i datorn, måla kökshandtagsmodeller och allt blir bara en enda röra av deadlines och måsten och skisser och pennor och lera och gips och sandpapper och filer. Helt otroligt.

Det känns ganska bra ändå. Jag fick tillbaka sista uppgiften jag gjorde på Colanidesignen och jag satte 90 poäng. Sjukt mycket bättre än sist och jag kände verkligen att jag lyckades med det min lärare sa sist. Dessutom betyder det att jag fortfarande ligger i fas. Jag måste stanna över ytan, måste andas !

På ett sätt är det bra att vädret verkligen är sjukt dåligt just nu.. Det har regnat och åskat om vartannat i flera dagar. Men då vill man iallafall sitta inne och greja med saker istället för att hålla sig i solen.

Imorgon har jag skissprov ! Det handlar om designskisser av en alarmklocka och jag är faktiskt nervös... Min lärare vet EXAKT hur hon vill ha det, och jag vet exakt hur jag brukar göra saker, och det är inte samma nånstans... Menmen !

Jag längtar till helgen igen :)

Lägger upp två av alla mina tusen bilder jag har för inspiration (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar