onsdag 12 oktober 2011

Färgglad onsdag :)

Hejhej !

Idag har varit en ganska bra dag för att vara onsdag ! Jag känner mig verkligen inspirerad. Tog med kameran till skolan och tog lite bilder. Några av dem får ni se här.. Det känns lite som att hela världen är fylld av färger...

Det känns att det inte är jättelånmgt kvar i skolan ! Alla slutprojekt är verkligen på gång ! Tills nästa vecka ska vi ha gjort klart och målat våra kökshandtag, vi har ett stooooooooooort nytt projekt i solidwork, vi ska ha gjort testmodeller på våra mekaniska leksaker och vi ska ha gjort ett fotomontage ! Och jag har ändå glömt hälften !

Imorse var det svinkallt, men på lunchen sken solen så jag gav mig ut och letade reda på en söt tant som ska få va mormor i min barnsaga.. hah. Ska lägga upp en bild på henne när hon är klar :)

Jag hoppas eran dag har varit bra ! Imorgon taggar vi fysikprov ! Håll tummarna för mig :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar