torsdag 27 oktober 2011

Hej alla glada !

Idag har jag ;

- Gått upp tidigt och jobbat lite innan skolan.

- Virrat bort mig totalt i Prahran. Jag skulle bara köpa lite pennor på ett ställe och helt plötsligt visste jag inte alls vart jag var ... Bra där !

- Köpt copic markers (:

- Pratat med en SYV om min framtid och vilka kurser jag ska läsa och hur jag bör lägga upp det.

- Sett benen på den största spindeln jag sett hittills i australien. (Nej, den var inte enorm, men alldeles för stor för att jag skulle våga stanna och kolla närmre)

- Firat att mitt körkort fyller ett år idag ! Tänk att för ett år sedan just idag så körde jag omkring i varberg med andan i halsen innan jag äntligen fick skippa gröna skylten längst bak !

- Ritat av människor på spårvagnen.

Kakor från ett skyltfönster när jag vart lite vilsen.. Hur söta ?!

1 kommentar:

  1. Härlig blogg!:)
    Vill du vinna en Sony VAIO MINI LAPTOP? – Den perfekta bloggdatorn som är snabb med bra webcam och får plats i handväskan!
    Läs mer på min blogg!
    Kram, Amanda :)

    SvaraRadera