tisdag 25 oktober 2011

hej.

Idag har jag bokat tid hos en SYV ! Jag förstår ingenting inför nästa enrolement och jag behöver verkligen någon som guidar mig i djungeln. Dels får man välja själv vilka ämnen man ska läsa och dels ska man välja en Minor eller en Major, och jag har inte ens nån aning om skillnaden. Bra där !

Förutom det har jag varit och kikat på början på slutet på mitt och Josephs leksaksprojekt. Kugghjulen är på plats så nu är det mest att skapa en bra miljö som gället innan det är dags att fylla på med vatten ! Lite spännande är det !

Imorgon blir det en lång dag i Prahran ! (:

Over and out.

1 kommentar:

  1. Hej! hoppas du haft en super bra dag!
    Var gärna med i DAGENSBLOGG på min blogg! anmäl dig via denna länk! lycka till!! http://deniseholmsten.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment
    KRAM!

    SvaraRadera