lördag 22 oktober 2011

Hejhej ! Så skönt med fredag ! Eller ah. klockan har redan hunnit bli lördag.. Klockan är halv tre på natten här...

Idag har det varit uppror och demonstrationer i stan ! Vet inte riktigt vad det handlade om, men det var ett stort gäng fulla hippies som demonstrerade iallafall. Jag har aldrig sett så mycket poliser på samma ställe nångång ! Och då kom vi ändå efter att dom lugnat ner sig ganska mycket.

Vi var inne på Zara en sväng och tittade på kläder.. Zara här är precis som ullared hemma. Köerna är sjukt långa och alla slåss om kläderna ! Hallå det är Zara liksom !? Tänk vilket kaos det skulle bli om dom tog hit H&M ! Men nejnej, närmsta H&M ligger i singapor, tusentals mil härifrån .....

Jag har pratat med mormor och morfar idag också. Jag blir så himla glad när jag pratar med dem. Jag har verkligen världens bästa mormor och morfar ! Jag saknar dom jättemycket !!..

Här är lite bilder från stan ;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar