söndag 2 oktober 2011

Sjuka

Hej :)

Det var inte roligt att vakna upp igår och helst av allt vilja somna om igen. Men så är det väl att vara sjuk, och tack och lov händer det mig väldigt sällan ! Det blev helt enkelt till att sova och kolla på Gossip Girl om vartannat hela dagen igår. Glad är jag i alla fall som har en underbar kille som tar hand om mig när jag mår dåligt.

Idag mådde jag sjukt mycket bättre och Daniel vart den segaste, så klart så har han fått samma skit som jag. Vi ignorerade att vi mådde halvkasst båda två och tog oss in till Queen Victoria Market och Coles och fyllde hela kylen och frysen med mat. Så om det håller i sig så kommer vi iallafall inte svälta ihjäl.

Nu sitter jag här och dricker Coca Cola och ska ta igen allt jag inte pluggat senaste dagarna medans det är Daniel som är nerbäddad i sängen.. Jag lovar att försöka pyssla om honom! Han har en påse Mars, coca cola och ligger och spelar spel på min Ipad , så än så länge överlever han nog :)

Kolla in våran kyl och frys nu ;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar