söndag 30 oktober 2011

Söndag 13.3.99


Vi var ute en sväng igår och det är väl lite segt hemma hos oss just nu.... Iallafall tänkte jag lägga upp en bild på mig från igår med rött läppstift. Så öppnade jag photoshop och efter att ha lekt lagom länge så kommer Daniel och frågar mig vad detdär är för konstig bild. Då inser jag att jag lekt alldeles för mycket och alldeles för länge. Menmen ! Ju mer jag leker desto större är chansen att det kommer bli bra nångång (:


Förutom att vi var ute och drack massa öl igår så tog vi en sväng in till stan och gick omkring lite. Daniel skulle kolla på kläder och jag skulle fixa mitt spårvagnskort som helt har lagt av ! Det hela slutade med att vi sprang fram och tillbaka med mykipapprena och ingen visste vart vi skulle. Och Daniel tröttnade snabbt på kläder. Det blev helt enkelt ananassmoothie på vårat favvoställe innan vi storhandlade och åkte hem . Nu är det plugg som gäller. (Och kladdkaka om jag kan övertala min lagom trötta pojkvän.... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar