fredag 11 november 2011

Äntligen fredagkväll !

Tjoho !

Igår hade jag prov i solidworks. På två timmar så skulle vi återskapa en pumptvål i datorn. Och sätta ihop delarna . och göra ritningar på den. Ni vet toppen på en pumptvål, den är ju lite sådär böjd där tvålen kommer ut. Jag fick verkligen inte till det alls ! Ge mig några timmar till och jag hade löst det. Jaja. Bättre lycka nästa gång !

Idag har jag lämnat in två arbeten. Det var värre än på ullared när alla arbeten skulle in i alla olika klasser och alla skulle skriva ut ! Jisses !

Två arbeten och ett prov fattigare och jag har ett till, sen är det SOMMARLOV ! hihi..

Ikväll kommer Emma hit, vi ska ner till South Yarra och spana in nattlivet där, det vankas alltså bra fredag. Hoppas eran blir lika bra.

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar