söndag 20 november 2011

Hola amigos (:

Idag har det varit asskönt med söndag. Jag började dagen med att jobba ett par timmar innan det blev en långpromenad. Kvällen har jag spenderat med flera himla mysiga skypedater. Sen har jag mest suttit och pillat lite i photoshop :)

Om några veckor så är det svensk julmarknad i Melbourne ! Då ska jag minsann ta mig dit och se om man kan få tag på lite sill och sådär inför julen ! Dumt nog så har ju IKEA slutat sälja andras produkter utan säljer bara sina egna. Varför Ingvar , varför ? Därför hoppas jag iallafall på julmarknaden !..

Imorgon är det första veckodagen på lovet ! Så imorgon börjar det på riktigt !

(Daniel sitter förresten här jämte och är ledsen för att han inte kan se Vinterstudion. Tråkigt att SVT inte vill att man ska få se program utomlands och att om man fixar det ändå så går det väldigt långsamt :/ )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar