söndag 13 november 2011

nätshopping :)


Gomorron !

Igår blev det en bakisdag. Ibland får man ha såna dagar också. Vi promenerade, bakade kladdkaka, kollade på idol, och bara degade hela dagen. Jag saknade Sverige lite. Jag köpte DAIM ! Dom säljer det i vissa affärer här ! Sjukt gott var det ! Sen shoppade jag loss på h&m.se. Eftersom det inte finns h&m i Australien så fick jag beställa allt hem till min snälla mamma så får hon skicka det hit. Dom reade ut alla sommarkläder ! Jag hittade klänningar för under hundralappen, bikini för 40 spänn, shorts, en klänning till, och en till och örhängen, och ah. 800 spänn blev det. Alltså lika mycket som en klänning kostar här. Gissa om det kändes bra !? .

Nu ska jag sätta på mig nått vettigt och ta med Daniel till Melbourne aquarium och kolla på alla fiskar ! (Och pingvinerna ! :D:D) Tar med kameran och hoppas jag får ta nått kort där inne :)

Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar