tisdag 8 november 2011

Tisdag

Hello

Inget prov blev det eftersom det var inställt. Istället så drog jag med mig Daniel in till staden . Det har verkligen varit sinnessjukt varmt idag ! Eller mest att det har varit så himla fuktigt, kändes som att vi levde i regnskogen :)

Nu har jag iallafall fixat mitt tramkort och snackat med människorna på tryckeriet så det känns ganska bra ! Ett arbete klart, ett kvar att göra.

Förresten så kollade vi precis klart på baksmällan 2 . Den är ju verkligen likadan som ettan fast att den utspelar sig i thailand, men jag kan inte låta bli att tycka att den var rolig iallafall.

Jag var och kikade på ritplattor också. För typ tvåhundrafemtioelfte gången ! Jag vill verkligen verkligen ha en wacomplatta. Men jag vet inte vilken ! Eller om man ska ha en inklingpenna. Fast dom har inte ens börjat säljas här än så ingen vet om dom är bättre eller sämre än vanliga.. Gaahh.. haha...

(Jag tänkte ta nån bild att lägga upp ifrån stan, så jag tog med kameran men jag glömde minneskortet . Typiskt ! haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar