onsdag 30 november 2011

Tjenare kungen ,

Tjoo.

Här är min dag i bilder. Det har både regnat och varit soligt. Vi gick till South Yarra och det bara regnade hela vägen. När vi väl handlat och hoppade på tramen så sken solen.

Jag har tagit mig igenom Twilight 3 idag med. Grejen är att både Daniel och Emma så gärna vill gå på den på bio. Så jaja. Nu kommer jag i alla fall förstå nånting. Förresten så är jag mitt i en skitskön film som heter Tjenare kungen. Den handlar om 80talets punkare och viljan att slå igenom som band. Och om en rejält osäker stackars tjej som försöker vara häftigast i världen. Jag förstår inte att jag inte sett den innan. Dessutom så tror jag att den är ännu bättre om man var tonåring på 80talet. Jag var ju inte ens påtänkt då, som mamma brukar säga.. haha..

Jag villvillvill att mitt paket ska komma ! Mamma skickade grejerna från h&m hit förra tisdagen och jag längtar verkligen . Jag vill att min brevlåda ska va precis så full som på bilden. Men den förblir tom ! . haha. Imorn kanske :)







Såhär full vill jag att min brevlåda ska va imorn !

Det vilar en förbannelse över min kamera och papegojor. Det går ALDRIG få en bra bild. Och när inget annat krånglar så är det skit på linsen... Nångång SKA jag få en fin bild på en papegoja.

Såhär glad är jag idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar