fredag 2 december 2011

I've joined the dark side.

Nu har jag gått över till den mörka sidan. Jag föll för vampyrfilmen. Ändå har jag tyckt att de tre första var alldeles för overkliga men denna var verkligen bra .

Vi var på twilight på bio, breaking dawn part 1 och jag hade verkligen inga förväntningar alls men den var både spännande och romantisk och rolig och sorglig och sjukt läskig. Nu måste jag ju se sista delen också ! Jag längtar faktiskt tills den kommer ut nu. Haha.

Nu är klockan två och jag har galet ont i magen, i impulser. Min mage hatar mig för att jag käkade en hel massa lussekatter och nu hatar jag min mage. Jag vill verkligen att den ska sluta göra ont. Imorgon ska jag ge den nyttig mat så får vi se om det blir bättre. Iallafall så kunde jag inte gå och lägga mig så jag gjorde en vampyrinspirerad bild för att roa mig själv lite. haha.

Jag försökte se lite ond ut iallafall , haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar