måndag 30 januari 2012

Brighton Beach.

Hej på er.

Jag tänker bara sammanfatta dagen lite.

-Idag tog vi tåget ut till Brighton beach. Det var så himla värt. Stranden var fin, vattnet var alldeles lagom svalkande och klart, tåget var svalt och solen hade sällskap av lite molntussar som gjorde att jag lyckades komma därifrån rosa och inte knallröd. Daniel är dock rödare, som alltid. Jag längtar redan tillbaka.

-Jag lever trots spindelchocken igår. Har dessutom sett en annan storstor spindel idag. Känns inte lovande.

-Jag skickade precis iväg ett mail till en tjej vars bröllopsbilder jag kanske ska fota i Maj. Åh vad jag är pirrig och exhalterad.

-Jag har träffat en asobehaglig man idag på en ödslig liten väg som skrek att jag hade fina fötter och att han skulle massera mig och att jag skulle komma dit och så. Jag lovar att jag gick fort därifrån när han låste upp gallret han stod bakom och började gå efter. Jag förstår inte hur såna människor tänker. Inget hände ju, men obehagskänslan finns fortfarande där. Så nu måste jag påminna mig om att inte gå där mera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar