måndag 2 januari 2012

Första januari tjugohundratolv.

Första dagen på 2012 har fått bli en seg dag. När det är så varmt så har man ingen ork att göra en massa. Vi har haft 33 grader idag och det ska bli 36 imorn. Jag har börjar läsa boken jag fick i julklapp och den börjar bli riktigt spännande. (Jag läser typ en bok om året, så det var väl dags nu.)

Jag kom på att jag har glömt berätta, jag fick ett eget domännamn i julklapp av min lillebror. Numera kan man hitta mig på theresehallberg.se . Än så ligger jag kvar på theresehallberg.blogspot.com också så man kan välja men sen blir det andra bullar ! haha.

Det roligaste var faktiskt att jag kom på för ett par veckor sen att jag ville ha ett eget domännamn och gick in och kollade om theresehallberg.se fanns och just det var sålt ! Och när jag gick in på det så bara ramlade jag ju tillbaka till min startsida, min blogg. Jag förstod verkligen ingenting . I själva verket hade ju Tobbe köpt domänen och kopplat den till min blogg. Ändå misstänkte jag absolut ingenting.. haha. Sjukt glad blev jag iallafall (:

Today has been a really lazy day. I'm still not used to the heat so I've just been reading and chilling all day. Btw, this Christmas I got a new web address from my brother and you'll now find me on theresehallberg.se , but I'll keep my old address for a while.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar