onsdag 11 januari 2012

Hagel bland annat.

Detta vädret hade vi imorse ! Det måste va det närmsta snö man kan komma här, haha.
Typ en kvart efter att jag filmat haglet så åskade det och blixtrade en gång innan allt slutade och solen började skina. Sjukt skumt.


Ursäkta att mina filmer inte är så jättefina, men vill ni se finare filmer så kan ni söka på toobew på youtube, för min lillebror är sjukt grym på just filmskapande (:


Förresten så har vi varit ute i en och en halv timme. Och SPRUNGIT . (inte hela tiden dock) Jag trodde jag skulle dö, som alltid. Åh.

Jag håller på med en illustration till morgondagens tema som är fint och fult. Lägger upp den imorn tror jag :) Jag var på biblioteket igår och lånade typ tio böcker om grafisk design som jag börjat läsa. Jag gillar det jättemycket verkligen. Iih..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar