fredag 6 januari 2012

Tosdag.

Har gett upp hoppet om min sommarkurs nu efter att ha mailat, ringt och varit där och pratat med dem om att få gå en sommarkurs. Grejen var att jag var så opepp på att gå kursen jag skulle läst att jag ville byta, men efter att ha bestämt mig för att det inte var den kursen jag ville läsa så har jag verkligen försökt få en annan kurs, men det verkar som att ingenting gick. Australien över lag är sjukt krångliga när dom ska genomföra grejer. Allt tar enormt lång tid.

Imorn ska jag försöka se om jag hittar nån annan. Jag behöver aktivera hjärnan för att må bra.

Förresten så har jag varit ute och sprungit idag. Daniel har fått för sig att vi måste träna, och det hade ju varit en asbra ide om jag inte hade varit en sån som inte älskar träning. Hjärtat dunkade som basen på en rockkonsert och det gjorde ont i hela kroppen när jag sprang så fort jag kunde sista sträckan. Sen låg jag ner på asfalten i säkert en kvart innan jag orkade ta mig därifrån.

Vi får se hur det går med det,


Imorn har jag bokat bijetter till The girl with the dragon tattoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar