söndag 22 januari 2012

Utomhusbio

Åhå. Ikväll har jag och Daniel kollat in månskensbio som om har i parken precis jämte oss. Vi plockade ihop massa picknick och tog med filten och satte oss där på gräset och såg nya mission impossible. Hur mysigt som helst var det. Lite roligt att det är andra filmen på mycket kort tid som vi sett på bio som dom pratar svenska i. Om någon inte vet så spelar ju Mikael Nyqvist superskurken i denna, haha. Medans vi satt där och mörkret föll så vaknade alla fladdermöss till liv. Jag lovar, det kryllar av dom. Det är typ lika mycket fladdermöss när solen går ner som det är fåglar på dagen... Jag lyckades iallafall fånga en litegranna.

Förresten har jag satt mitt rekord i hur långt jag orkar springa utan att stanna idag. Daniel var glad på mig då kan jag lova :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar