måndag 20 februari 2012

Söndag.

Hej på er :)

Idag är det söndag här nere och det har varit precis sådär lagom varmt. 27 grader ungefär. Det fick bli en runda i parken med armhävningar och situps på slutet. (Och ja, mina armhävningar är väldigt få och på knäna)

Förutom det blev det en vanlig söndag. Jobb städning och god mat. Och gott sällskap såklart. Och så ringde mamma mig på skype ifrån Älgaryd. Så mysigt.


Jag tänkte mest lägga upp en bild jag tog häromdagen. Har fler, men det tar så lång tid att ladda så jag kommer hinna somna. Jag är iallafall glad att jag hittade lite inspiration. Inspiration måste va den bästa känslan man kan ha ! Jag lägger upp dom andra imorn.

Hoppas ni får en fin söndag och kollar på så ska det låta ! Det ska jag göra imorn på play.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar