lördag 25 februari 2012

theresehallberg.se

Heej.

Jag vet inte om det just nu är väldigt bra eller väldigt dåligt att bloggen funkar, för helt plötsligt slutade min websida funka. Och igår var det tvärtom. Jag la faktiskt upp den igår, i första versionen med en miljon buggar och grejer som behöver fixas men ändå, den ligger uppe ! Eller ja, låg. För en halvtimme sen.... Konstigt nog. Jag har i alla fall kodat den helt själv ! Och sen har lillebror hjälpt mig att lägga upp den. Det är tur att han finns :) För att va första gången är jag väldigt nöjd. Nu måste bara felen fixas.

Om den funkar så kan ni ju kika på den på http://www.theresehallberg.se 

Tiden har gått så otroligt fort det senaste. Om bara 5 dagar åker Daniel hem. Jag kommer sakna honom enormt mycket. Och i övermorgon börjar jag skolan igen ! Jag är så himla nervös verkligen, har ingen aning om hur det kommer bli den här terminen, men jag har en känsla av att jag inte kommer veta så mycket mer än skolaskolajobbjobbsovasovaskolaskola framöver. Förhoppningsvis hinner jag inte känna mig så galet ensam iallafall....

Igår var det 36 grader här och vi tog tåget ut till Brighton och badade i flera timmar. Det var mycket varmare än vanligt i vattnet, som vanligtvis är svinkallt, så det var verkligen vad man behövde igår.

Nu har jag tänkt att sätta mig här, käka frukost och rapportera in listor för jobbet. Sen får vi se vad dagen för med sig :)

Puss på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar