torsdag 26 april 2012

Färger på natten

Hej på er ! :)

Här är det mitt i natten men jag fick feeling. Sitter och jobbar på värsta stora designprojektet. Jag ska designa bärbara högtalare för äldre ! Det är faktiskt jätteintressant, och nu när det börjat släppa och jag satt ihop lite moodboards och research så känns det riktigt roligt. Det är förresten det jag gjort hela dagen... (Jag känner när jag skriver detta att jag måste lära mig skilja på svenska och engelska. Det är ju stört egentligen. haha. )

Jag måste bara säga att denna låten är helt galet bra. Aaah.

Förresten skickade Helen världens bästa sms till mig innan idag . Det fick mig att längta efter sommaren sjukt mycket. Och det fick mig att längta efter att få köra bil igen, gissa om jag saknar det !? Jag tycker minsann bensinpriset får gå i botten nu lagom tills jag kommer hem.... haha.

Hoppas ni med har en bra natt. Puss !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar