onsdag 2 maj 2012

Gonatt !

Tjoo.

Jag ville bara säga godnatt typ. haha. Måndag och tisdag denna veckan har jag verkligen pluggat konstant. Och när jag säger konstant så menar jag under alla lektioner, på lunchen, på tåget hem, och hemma tills det har varit dags att sova. Ikväll orkar jag inte riktigt mer så jag tänkte gå och lägga mig innan jag faktiskt somnar på mina teckningar.

Förra året kände jag att "jag vill inte va ingenjör, jag vill va designer" Detta året är det verkligen HELT tvärtom. Jag önskar typ jag bara kunde plugga ingenjörsämnen. haha. Att vara kreativ och sitta och rita känns så himla långt borta ! Varenda onsdag har jag panik över mina designlektioner som ligger på torsdagar. Helt hopplöst.

Jag har hängt med en sjuk Ludvig hela dagen i skolan och jag har en sjuk Emma hemma, så jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk. Jag får inte bli sjuk. På lunchen gick jag till safeway och handlade typ ett kilo apelsiner och vitaminer och grejer som jag tryckt i mig, jag vägrar helt enkelt. haha.

Hoppas ni har en bra dag idag, så tar vi nya tag imorn. haha.

Dröm sött ! Det ska jag göra.

Puss

Trött tjej :)

1 kommentar: