måndag 23 juli 2012

Älgaryd och Kent.

Hej på er.

Efter att ha varit ett par dagar i Jönköping och träffat underbara vänner där så åkte jag till mormor, som bor i en liten by mitt i skogarna i småland. Hur söt är hon inte när hon klipper gräset ? (Ja, hon är över 80 och klipper det själv) Det har alltid känts som att komma hem när man kommer hem till mormor och morfar, och även om det var första gången som jag var där utan att morfar var det så kändes det hur mysigt som helst. Såklart hälsade jag på morfar också, jag köpte röda rosor och la på hans grav. Fina fina morfar.

Igår åkte jag hem och mötte upp Linn, Karin och Paulina så grillade vi hos mig innan vi åkte in till stan och gick på kent. Lyckan var total, såklart. Min kompis Johan, som är en superduktig fotograf, var där och fotade så massor av fina bilder från konserten och annat kul man man hitta på HÄR på hans hemsida !

Nu sitter jag här på tobbes rum iförd min fina Kent-tshirt. Det får bli en lugn dag idag !

Puss




Spana in fölungen ! Den är ju mindre än en hund ! Riktigt sött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar