onsdag 4 juli 2012

#PAL12

Tjoo.

I slutet av förra veckan drog vi en sväng till Peace and love. Det låter kanske helkonstigt, men efter att ha varit ledsna konstant i flera dagar så bestämde vi oss för att fokusera på nånting roligt istället. Jag och tobbe åkte en dag själva först, och sedan tog vi med oss mami också. Det var nog väldigt bra för alla oss att tänka på något annat en stund. Jag tror dessutom att man måste låta bli att fastna i allt det ledsna, vi lever ju faktiskt kvar. Det måste vi verkligen ta vara på.

Iallafall så såg vi inte alla såklart, bäst var nog Kent (NÄHÄ!?) Hoffmaestro och Mumford&sons. Sämst var lätt Rihanna som var hög och sjöng falskt.

Man fick faktiskt ha med systemkamera in om man hade småsmå objektiv på :)

Nu är jag hemma i Varberg igen och idag har jag jobbat hela dagen. Det har faktiskt varit sjukt fint väder idag och efter jobbet låg jag på balkongen och vilade en stund innan det blev grillning med familjen, mysmys.

Nu är tvätten kvar så nu får jag gå och sova ! Weeii.. Puss :)








Thåström var mörk och inspirerande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar