torsdag 26 juli 2012

Sommar på riktigt !

Tjoo!

Igår hängde jag hela dagen på stranden med familjen Bengtsson. Det var sådär precis lagom varmt och soligt så att man kunde ligga mitt i solen utan att tycka det var det minsta jobbigt. Jag skulle vilja säga att det var helt perfekt ! På eftermiddagen lämnade jag dem och cyklade ner till Kåsa där jag mötte Cathrine, Marcus, Paulina och Jocke. Vi hade picknick och drack rosé och tjötade och spelade trädgårdsyatzy på stranden tills solen gick ner. Det var så himla mysigt ! När myggen började äta oss och vi inte längre såg nånting så tog vi cyklarna och stannade hos cattis tills in på småtimmarna. Igår var verkligen en såndär superbra sommarkväll som man bara får nån gång om året !









Idag åkte jag ner på stranden och lämnade tillbaka Karins cykel en sväng. Såklart var Maximilian där och såklart hade jag kameran med mig och såklart så kunde jag inte låta bli att ta en massa bilder på honom! (Finns det en diagnos man kan ställa på såna som mig?) Kolla vilket litet charmtroll jag är faster till :) !






Nu lämnar jag Varberg igen ett par dagar !

Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar