torsdag 23 augusti 2012

Torsdag !

Hej på er !

Nu är jag inne på vecka tre i skolan ! Dock blir det väldigt dålig uppdatering här, dels har jag inte hunnit ta några bilder och dels så har vi inte fått vårat internet än... Igår satt jag och snackade med Telstra, som är ett av dom seriösaste internetföretagen, i en och en halv timme !! Hur galet är inte det ? Och det löste bara hälften av mina problem ungefär. Nu har jag iallafall lyckats få dom att komma hem till oss nästa tisdag, vi får se hur det går !

Igår var jag och en kompis och lyssnade på tre ingenjörer som snackade om sina karriärer och gav oss en massa tips om saker man ska och inte ska göra. Det var väldigt intressant att det var tre så olika människor, för då fick man väldigt olika vinklar på det hela. Och så kunde man lätt läsa saker man inte ska göra.

Nu sitter jag på Starbucks och snart ska jag hem och plugga :)

Jag hoppas eran vecka varit bra hittills :)

1 kommentar:

  1. GRYMT tävlingstips! Vinn valfri jumpsuit eller valfri hoodie från Chilla Wear :D http://adaras.se/2012/august/vinn-en-jumpsuithoodie-fran-chilla-wear.html#comment

    SvaraRadera