torsdag 16 augusti 2012

Weeii :)

Hej på er !

Det är en ganska glad tjej som skriver. Här kommer lite bra saker som hänt senaste ;

1. jag har blivit frisk och fått tillbaka min energi!
2. Jag gjorde matteassignmenten igår som är tills imorn (förra veckan gjorde jag den tre gången och allt gick åt skogen, 78% slutade jag på), denna gången klarade jag det på första försöket och satte 94,5% Hoho.
3. Jag börjar komma i fas i skolan, sitter och gör veckans sista läxa nu, utan att panika alls.
4. Dessutom klarade jag solidworksen fett smidigt genom att göra det vi skulle göra på lektionen idag innan lektionen så jag kunde få hjälp med det jag hade problem med på läxan. Läraren blev glad att jag jobbat hårt och jag fick lämna in allt helt klart utan att förlora nån tid !
5. Vi har flyttat in i våran fina lägenhet, jag och Nicole. Inte bara var den så bra som vi kom ihåg den utan i den fanns även (håll i hatten nu) handdukar, täcken, kuddar, Alla köksgrejer som tallrikar och stekpannor och sånt, mickro, massa extra bord, element (här köper man normalt det och tar med), fläktar i taken,städgrejer, tvättmedel, toarullar, dammsugare, mopp, klädlinor. Och tro mig ! DET var sjukt uppskattat. Vi bara gick omkring och mös hela kvällen igår !
6. Nu ringde Nicole och föreslog pannkakor till kvällen, yepyep !

Hoppas ni har det bra där hemma i sommarsverige !

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar