söndag 16 september 2012

B&W housewarming

Hej !

Igår hade vi housewarming, vilket är samma sak som inflyttningsfest. Såklart så har jag inga bilder. Alkohol och fotografering går inte hand i hand för mig. Jag önskar jag haft en bild på oss alla tre ! Nicole, jag och Emma hade rött läppstift och fluga. Och allt var lite classy black and white. Vi hittade en massa snacks som följde färgtemat och bjöd alla på White Russian som välkomstdrink. Och så tände vi en massa ljus och hela stämningen var bara sjukt mysig. Festen blev superlyckad och jag tror att alla hade roligt, jag hade iallafall superkul !

Vid ett drog vi ner till St Kilda till Veludo, jag och Emma har en kompis som regerar över baren där så han fick in oss alla på en lista, hur smidigt som helst. Dom hade liveband och massa dansade och det var jättejättebra.

Idag har varit en ganska seg dag, jag har sovit mestadels. Tur för mig att jag är ledig veckan som kommer ! haha.

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar