söndag 9 september 2012

:)

Hej på er allesammans !

Här nere på andra sidan så är allt jättebra. Det är vår i luften, knopparna börjar slå ut, skolan vill döda mig men veckan efter den som kommer så har vi lov iallafall ! Det ska bli sjukt skönt att plugga ifatt och andas lite...

Jag har spenderat typ sådär heeeeela helgen med aussies, så nu går jag omkring och tänker oavbrutet på engelska. Jag får tillochmed översätta för mig själv när jag skriver. Igår hängde jag med James i St Kilda hela dagen och idag har jag spenderat halva dagen med Trent och hans söta lilla hund, Jess, i Botanics garden-parken. Med andra ord har jag mycket att göra nu ikväll, haha. Jag hade iallafall med mig kameran idag, så några bilder kunde jag iallafall ta :) Jag hoppas på att få fota mycketmycket nästa vecka !

Jag hoppas eran helg varit bra !

Puss.

Jess, så himla söt !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar