söndag 21 oktober 2012

Helg !

Hej på er.

Igår var en sån himla fin lördag. Jag vaknade sjukt tidigt och pluggade tills eftermiddagen då jag verkligen behövde en paus. Lyckost mig som bor i en storstad och ändå har två vänner som bor typ fem minuter härifrån, vad är chansen på det liksom ? Jag passade på att hänga med Ben en stund på hand balkong innan jag promenerade till Sophie och satt på hennes uteplats i solen med hennes roomies. Precis som alla andra svenskar så blir jag automatiskt på så himla bra humör när solen skiner. Kvällen spenderade jag med James uppe i Ivanhoe. Han läser ett sjukt kul ämne där han byggt en modellbåt i kolfiber som drivs av solenergi, så inatt provkörde vi den i hans pool, haha (fast det var ju mörkt så vi körde motorn på batteri). Nu är jag hemma och ska gräva mig djupt ner i min mattebok, imorgon har jag matteprov så lycka till till mig.

PUSS


Jag och jag :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar