måndag 12 november 2012

helgen :)

Hej på er!

I förrgår drog jag och James iväg en sväng till Fairhaven igen, till hans sommarstuga. Det stället är typ paradiset.

Vi käkade middag på stranden i solnedgången i förrgår med kyckling och sallad och en flaska vin. Och våra kameror såklart.

Gårdagen spenderade vi på balkongen och jag pluggade materials. Solen sken hela dagen, vi hade utsikt över hela stranden och fyren och vi matade vilda papegojor ur handen. Sjukt sjukt härligt.

Nu kom jag precis hem och nu ska jag fixa till en smootie och plugga matte innan James kommer hit. Han har min kamera i sin bil, så jag inte ska kunna distrahera mig själv med photoshop och gå igenom en massa bilder, haha.  Därför så ska jag lägga upp en bildbomb idag eller imorn. haha.

Hoppas ni har haft en bra helg där hemma :) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar