fredag 2 november 2012

SLUTET I TUNNELN.

Hej !

Att bara ha tagit sig igenom senaste dygnen har varit en enorm prestation. Igår hade jag prov direkt på morgonen, det gick hur lätt som helst, även om jag inte hade pluggat. Sen drog jag till Hawthorn och jobbade på vårt stolprojekt till klockan sju kanske. Där åkte jag hem och fortsatte köra stenhårt tills sex imorse när jag kände att jag verkligen inte kunde orka skriva en mening till. Så sov jag en timme, gick upp och gick till Prahran och hade presentation om mitt ficklampaprojekt. Det gick med jättebra. Sedan åkte jag till Hawthorn igen och förberedde allt inför vår stora inlämning. Vi var tre personer och bara vår folio med sketches och concepts var några centimeter tjock. Utöver det lämnade vi in research, två olika långa rapporter, uträkningar på krafter osv. Detta projektet är så sjukt stort. Så hade vi våran presentation. Dom i min grupp var jättenervösa, men jag höll mig ovanligt lugn och allt gick fint.

Nu har jag varit hemma och sovit två timmar. Nu är jag mer av en människa igen. Så nu är det dags att fira dethär.

Har jag klarat denhär veckan så kan jag klara exakt vad som helst.

Yay !






(Dethär kommer jag få äta upp nu när tentaperioden början, wellwell)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar