onsdag 19 december 2012

Back to the city

Hejhej !

Dessa bilderna har ingenting med det jag tänkte berätta att göra... Vi drog tillbaka till Fairhaven och jag blev helt magsjuk och hade feber och var inte alls något bra sällskap. Jag har varit helt väck helt enkelt. Mår som tur är mycket bättre nu. Och nu är jag och Tobbe tillbaka i storstan. Och gissa vilka som sitter på planet om en och en halv timme ?! Justdet! Pappa och Helen ! Äntligen kommer dom hit och hälsar på!

Det är nånting som inte är riktigt som det ska med mig, och jag har försökt ta det lugnt senaste veckan. Dvs, inget kitesurfande för mig. Tro mig när jag säger att det är helt beroendeframkallande och att jag saknar det som fan alla redan. Så fort min kropp säger ja så kommer jag va i vattnet igen. Tills dess så får jag nöja mig med lite bilder Frances tog sist vi var ute. Alla bilderna är hennes och jag har helt snott dem ! Min Rebel är den orangea, är hon inte fin ?!?

Och kolla bilderna, jag menar det när jag säger att Fairhaven är paradiset! Hujedamig. 

Photo: Frances Bell

Photo: Frances Bell

Photo: Frances Bell

Photo: Frances Bell

1 kommentar: