lördag 8 december 2012

Fredag.

Tjoo.

Vi sköt upp Fairhaven-resan tills imorgon för James vaknade och var ett vrak. Vi drog ner till stranden och käkade frukost med ägg och bacon och smooties i värmen istället. Senare drog vi iväg till Collingwood, gick på en morbid konsturställning och hamnade på ett spanskt ställe och drack öl för att dra vidare till Young & Jackson och hälsa på Emma. Nu ikväll har vi hängt i St Kilda. Det har varit sommarnatt och 25 grader varmt fastän solen gått ner. Helt perfekt. Förutom att J vart sjuk så har detta varit en superbra dag.

Förresten så klarade jag alla denna terminens ämnen. Jag är så himla stolt över mig själv som lyckats göra dem utan att faila. Så himla stolt. Dessutom hade jag högsta betyg i CAD (Jag får skryta, det är min blogg :) )

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar