lördag 19 januari 2013

Uppvind!

Jag är så glad att jag drog ner och surfade idag. Jag hade världens flyt. Jag kunde inte sluta, så roligt var det. När jag kom ner till stranden räknade jag till 60 kites i luften! När jag gav upp var det bara två kvar. Jag har surfat uppvind, lyckats vända utan att stanna, surfat åt höger och allt bara flöt. Jag är ingen nybörjare längre, och fy vad det är roligt.

Jag minns inte sist jag var såhär trött i kroppen. Så nu ska jag krypa ner i sängen och sova som en stock och jag har lovat mig själv att plugga stenhårt imorn. (Och kanske kitesurfa en sväng till på kvällen)

Jag tog lite bilder också, såhär ser det ut från mitt perspektiv :)

Hoppas ni har en lika bra lördag som jag :)
pusspuss

Look how pretty my Rebel is :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar