torsdag 13 juni 2013

onsdag och flyg hem!!

Hej vänner :)

Jag har inte uppdaterat på länge kände jag.. Ett prov är över och vi är inne i tentaperiod, vilket betyder att man pluggar och sover och äter choklad. I princip. Jag har aldrig varit såhär utmattad av skola i hela mitt liv, jag sover minst tio timmar varje natt bara för att min kropp kräver det. Men det är ganska skönt också, särskillt när man ska lära sig ALLT om kopplingar och andra maskinkomponenter och värmelära och hela den faderullan, då är det bra att kunna ta det lugnt.

Jag behöver ombyte, och på midsommarafton hoppar jag på flyget hem. Det ska bli så sinnessjukt kul att åka hem, jag längtar verkligen efter att få träffa alla er där hemma och att göra nånting annat än skola i några veckor. Och nästa termin ska jag dra ner på det lite.

Jag har spenderat kvällen med mina söta rumskompisar, pannkakor och rödvin och nu är det dags att sova. Jag hoppas ni mår bra alla :)

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar