fredag 1 juli 2011

två veckor kvar

Hej !

Nu börjar det verkligen dra ihop sig, för om exakt två veckor så sitter jag på flyget !

Jag har gjort en lååååååång lista på saker jag måste göra innan jag åker, så vi får väl se hur det går med den.

Hittills denna veckan så har jag;

sagt upp mitt mobilabbonnemang,
låst upp telefonen
tagit stelkrampsspruta, ajaj
bokat tandläkartid,
skickat in en ansökan om internationellt körkort,
skickat tillbaka översättningspennan jag köpt efter att ha konstaterat att den såg ut och fungerade som om den vore gjord på 60-talet.......


Förresten , förra helgen var typ årets bästa. Midsommar i all ära. Vi var i Dalarna och det var fest, konsert, fiske, luftgevär, bubbelbad, massa sköna människor, mamma och jan, och massa annat mys :)Tänkte iallafall dela med mig av några bilder ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar