fredag 22 juli 2011

I'm walkin on sunshine , WOHOOO , And don't you feel good ? :D:D

Hej !

Idag går jag omkring på små rosa moln. Jag har äntligen skrivit kontrakt på en lägenhet ! Dessutom den finaste lägenheten vi tittat på, på den finaste gatan vi tittat på och till ett av de bästa priserna vi sett. Den är verkligen ett kap !

När Liza, som äger agententuren vi hyrt den genom, ringde imorse så visste jag verkligen inte vad jag skulle säga. Jag fick fram ett "Are the appartment MINE ?" hahaha...

Dessutom har jag fixat Australiensisk bank idag, så nu har jag både mobil, bank och boende här. Jag är så himla glad !

Däremot får jag inte mina nycklar förrän tisdag, så vi bor väl kvar på vårat vandrarhem tills söndag och då tänker vi hyra en bil och åka någonstans utanför stan (i vänstertrafik !!!!!).. Vi hoppas på att få se lite kängurur iallafall..


Imorgon drar vi till Ikea (som alla är helt exalterade över här) och spanar in vad vi ska ha för möbler, samtidigt kollar Daniel in dem på nätet så vi kan kompromissa lite... Vad gjorde vi innan internet ?

Här är iallafall några utav bilderna vi tog när vi var och kollade på den :)

(Och känner ni för att skriva hederliga gamla snigelpostbrev så bor vi på

8/102 Millswyn St
South Yarra
Melbourne 3141, VIC
AUSTRALIA

Iiiiiihhhhhhh:D:D:D:D)





D, I can't wait until you are home <3

1 kommentar: