lördag 23 juli 2011

Ikea.

Hej :)

Jag genomförde precis min Enrolment Online och fick min booklist, som bland annat består av en skalpell och dubbelhäftande tejp... vad är dethär för utbildning egentligen !?

Har spenderat nästan hela dagen på IKEA förresten. vet inte riktigt allt man behöver för en helt tom lägenhet, men jag vet att det kommer bli en hel del ! Man behöver ju fasen allt från dammsugare till minsta lilla konservöppnare. Helt galet !

Tills imorgon har vi hyrt en bil , då ska vi ta oss ut på en väg som är utnämd till en av världens vackraste. Vi ska emot en stad som heter Warambool (kan stavas annorlunda...) Jag hoppas verkligen på att få se en känguru ! :)

Nu ska jag springa och ringa Daniel . Har mycket viktiga inredningsgrejer att prata om, haha ...

Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar