tisdag 19 juli 2011

tisdag :)

Hej :)

Internetkafeet jag sitter på håller på att stänga , så det får bli ett kort inlägg.

Idag har vi snurrat omkring lite i centrum, det finns verkligen delar av centrum som är jättemysiga med små trånga gränder och minimala ställen att äta på. Hur mysigt som helst.

Förutom det har vi tagit oss till lägenheten jag varit jättesugen på. Den visade sig vara ännu finare i verkligheten ! Så himla mysig ! Så nu är det bara att hålla tummarna, och under tiden får vi leta vidare. Har iallafall två fina till på gång !


Folk är så sjukt vändliga här, det är verkligen helt galet. Vart man än är så är det alltid någon som snackar med en eller kommer fram och frågar om man är vilsen och behöver hjälp eller om dom kan göra nånting . Och istället för att bara säga hej så säger man "Hello, how are you? " Jag kan inte räkna alla snälla människor jag träffat idag ens. Jag vet inte riktigt hur dom gör, men det känns verkligen som att folk bryr sig om varandra på ett helt annat sätt här, och det gör mig verkligen glad !

Hoppas att ni kommer ha en jättebra dag allihop. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar