måndag 29 augusti 2011

(:

Heej !

Jag tror jag överlevt hittills denna veckan ! Det är måndag kväll och jag har iallafall kommit en liten bit på alla mina projekt. Idag började jag skolan sent och pluggade förmiddagen . Jag gör ett arbete om en världskänd designer som heter Luigi Colani. Även om jag aldrig hade hört om honom . Han är tysk och enligt honom själv så avskyr tyskarna honom , bara för att han vågar sticka ut ! Som han sa "I tyskland vill man forma alla så dom passar in i fyrkantiga boxar, det är inte så lätt när man är en boll "

Han har bland annat designat en exclusiv ferrari, massor av andra superfräna bilar, pianon, kläder, likkistor, u name it. Han är iallafall enorm i asien.

Efter skolan så skulle jag handla.. Råkade springa rakt in i min tyska kompis Tobias. Han är verkligen hur rolig som helst . Och han var helt imponerad över att jag visste hur man gjorde köttfärssås, hahaha. Det gjorde min dag lite.

Dessutom kommer Roxette till Melbourne ! Jag och Emma ska kanske gå ! Så himla häftigt ju ! !

Jag måste bara säga lycka till till Malin som kanske håller på att föda sitt första barn just nu ! Jag tänker på dig och hoppas att allt går bra ! :)

Imorn sätter sig Daniel på flyget hitåt så på torsdag landar han i Melbourne , I Can't wait !

Ha en jättebra dag alla. Lägger upp en bild på en av bilarna Colani gjort. Tänk om man skulle ha en sån ! Så sjukt läcker !



Jag hoppas att jag med upptäcker att jag är en boll :)

2 kommentarer:

  1. Du verkar ju ha hamnat på ett toppenfräckt ställe! Kul att läsa vad du gör nu för tiden

    Och jag som tyckte att jag flyttade långt när jag flyttade till Stockholm ;)

    Ha det toppen så hörs vi!

    SvaraRadera
  2. Du är en boll :)

    /T

    SvaraRadera