tisdag 30 augusti 2011

Hejhejhej !

Jag har blivit faster idag ! Det är så fantastiskt att det kommit en liten pojke och att allt har gått bra. Jag vill säga grattis till Malin och Fredrik som är mamma och pappa till denna söta lilla varelse. Och jag önskar verkligen att jag kunde åka och hälsa på lillen nu på en gång !.

Han har ju, som tur är, lite awsome mostrar, pappa och farmor som berättar en hel del och ger mig lite detaljer ! .

Jag har upptäckt att det verkligen är krångligt med vissa saker här nere ! Att få ett ID är en väldigt krånglig grej ! Antingen måste man ha australiensiska föräldrar eller en läkare som känt en över ett år för att få ett ID-kort . Hur svårt kan det vara ? Jag blev lite grinig faktiskt. Ska prova att gå till en annan polisstation och se om det kanske går bättre...

Jag har också sett en kakadua i ett träd idag! Jag blir lika förvånad varje gång ! Och snackat massor med en sjukt trevlig kille som heter James. Jag råkade dessutom bygga hela min modell uppochner i datorn idag i skolan, men min lärare sa att det var okej, det var ju bara så att jag inte hade vant mig vid att va down under än ;) hahaha...

Förutom det så har dagen varit ganksa bra, jag har varit i Hawthorn och i Prahran i skolan och nu har jag fixat lite käk och sitter här. Imorgon är det onsdag igen och då ska jag ha min oral presentation ! Lite nervös är jag nog allt . Och idag åker Daniel, så nu längtar jag bara till torsdag då jag får hämta honom på flygplatsen :)

Ha det fint alla.
Jag är bara tvungen att lägga upp en bild på det lilla miraklet. Jag vet inte riktigt om det är okej att va så söt! ;




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar